شعرهای عشقووولانه

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

شعرهای عشقووولانه

بيا تا ليلي و مجنون شويم افسانه اش با من

                         بيا با من به شهر عشق رو کن خانه اش با من

                                      
                بيا تا سر به روي شانه ي هم راز دل گوييم

                          اگر مويت چو روزم شد پريشان شانه اش با من

 


                   سلام اي غم سلام اي آشناي مهربان دل

   پر پرواز واکن چون پرستو لانه اش با من

 

 


مرا در بيستون بر خاک بسپاريد که تا شبها

غم بي هم زباني را براي کوهکن گويم


بگويم عاشقم بي همدمم ديوانه ام مستم

نميدانم کدامين حال و درد خويشتن گويم


از آن گمگشته ام هم نشاني آور اي قاصد

که چون يعقوب نابينا سخن با پيرهنم گويم


تو مي آيي به بالينم ولي آندم که در خاکم

خوش آمد گويمت اما در آغوش کفن گويم

 

  

کسي ديگر نميکوبد در اين خانه ي متروک ويران را

کسي ديگر نميپرسد چرا تنهاي تنهايم

و من چون شمع ميسوزم

و ديگر هيچ چيز از من نميماند

و من گريان ونالانم

ومن تنهاي تنهايم...

 

 


تو را دوست ميدارم نميدانم چرا!

شايد اين طبيعت ساده و بي آلايش من

حد و مرزي براي دوست داشتن نميشناسد.

ولي سخت در اين مکتوب فرو نشسته ام

چه کسي مرا دوست ميدارد؟

اي فرشته ي نازل شده بر چشمانم

اي شقايق زندگي ام

اي تنها ستاره آسمان قلبم

اي تنها نياز زنده بودنم

اي آغاز روز بودنم

اي نيمه پنهان من

و تو اي نازنين من

تو را با تمام وجودم

   دوستت دارم

     


ز هوشياران عالم هرکه را ديدم غمي دارد

بزن بر طبل عاري که آن هم عالمي دارد

 

چقدر سخته عاشق کسي باشي که

وجودت و زير پاهاش  له کرده


چقدر سخته آرامش کسي باشي که

آرامشت و ازت گرفته


چقدر سخته دنيات باشه در حالي که

تو دنياش يک رهگذر هم نيستي


چقدر سخته وقتي باهاش حرف ميزني

اشکاتو پنهون بکني

و

چقدر سخته که بهش بگي دوري ازت خيلي سخته

وبعد بره و واسه هميشه تنهات بزاره...

 

 

شب قراريست که ستاره براي بوسيدن ماه ميگذارد

وچه زيباست شرم زمين

که خودش را به خواب ميزند.

 

 


اگر گاهي ندانسته به احساس تو خنديدم

ويا از روي خودخواهي فقط خود را پسنديدم

اگر از دست من در خلوت خود گريه اي کردي

اگر بد کردم و هرگز به روي خود نياوردي

اگر زخمي چشيدي گاه گاهي از زبان من

اگر رنجيده خاطر گشتي از لحن بيان من

              حلالم کن

 

اگر دلمان ميگيرد تاوان لحظه هاييست که دل ميبنديم

 


از همه اندوهگين تر کسي است که

از همه بيشتر ميخندد

 

در اين شهر صداي پاي مردمي است که

همچنان که تو را ميبوسند

طناب دار تو را ميبافند

مردمي که

صادقانه دروغ ميگويند و خالصانه به تو خيانت ميکنند

در اين شهر هرچه تنهاتر باشي

پيروزتري.

 


در انتهاي نگاهت کلبه اي ميسازم

تا مبادا نگويي

از دل برود هر آنکه از ديده برفت


چنان دل کندم از دنيا

که شکلم شکل تنهاييست

ببين مرگ مرا در خود

که مرگ من تماشاييست

 

 

هيچ کس با من در اين دنيا نبود

هيچ کس دردي ز دردم بر نداشت

بلکه دردي نيز بر دردم گذاشت


هيچ کس فکر مرا باور نکرد

خطي از شعر مرا از برنکرد


هيچ کس معناي آزادي مگفت

در وجودم ردپايش را نشست


هيچ کس دمسازو همراهم نشد


هيچ کس جز من اين چنين مجنون نبود

در کلاس عاشقي دل خون نبود

هیچ کس....................

هیچ کس .............

 

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

 


 

 

                        


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت15:01---6 آذر 1390

مرسی


مهسا
ساعت15:01---6 آذر 1390

مرسی


مهسا
ساعت15:01---6 آذر 1390

مرسی


مهسا
ساعت15:01---6 آذر 1390

مرسی


مهسا
ساعت15:01---6 آذر 1390

مرسی


هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت20:54---5 آذر 1390
کجاییییییییییییییییییییی تو؟ چرا نمیای ؟ من با یه چیزای خوشمزه اپم.. بدو بیا
پاسخ:آره آجی درس و زندگی مارو درگیر کرده بدددددددد جور


محمد
ساعت18:04---26 مهر 1390
آپی یه آپ...
م ر ض ی ه !
بیا بیا ... یواش یواش... نخوری زمین از پله های زیر زمین ، زیر زمینش موش داره هزار تا خرگوش داره!!! :-)


محمد
ساعت18:39---25 مهر 1390
سلــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــام
چطوری ؟
امروز اومدم شکایت کنم!
نمی دونم چرا نمی تونم به راحتی برات نظر بزارم
نمی دونم مشکل چیه ولی اگه تونستی حلش کن...
آخر هفته منو یادت نره...


محمد
ساعت16:33---24 مهر 1390
هورااااااااااااااااا

هوراااااااااااااااااا

آخ جون....

چیه؟

چرا اینجوری این رو می خونی؟

چشم نداری شادی منو ببینی؟

تا کور شود هر که نتواند دید!!!!!

هورااااااااااااا

جونمی جون....

آها
یادم رفت بگم دارم تاب بازی می کنم!
آخ ... چی گفتم آبروم رفت!

حاضر بودم بسکتبال رو بسگتبال می نوشتم ولی اینجوری آبروم نمی رفت.



مرضیه جون شوخی کردم جنبه داشته باش ، بی جنبه!


محمد
ساعت16:26---24 مهر 1390
مرضیه ؟

بسگتبال ؟

کدومش درسته؟
پاسخ:وای خداااااااااااااااااا


محمد
ساعت16:23---24 مهر 1390
از اینکه گفتم حرف مردونه منظوری نداشتم !
تازه شما که از ما مرد تری؟ شما چرا ناراحت مشی خانوم بسگت ؟


مهسا
ساعت15:59---24 مهر 1390
سلام عزیزم
چه قدر قشنگ بود.....عالی بود عزیزم عالی...


دیوووووووووووووووووونه
ساعت14:49---24 مهر 1390
سیلام اجی جووووووووووووونم
لعنت به این درسا
نمیگن من دلم واس اجی مرضیم تنگ میشه اخرشم یهو میترکه
میسییییی اومدی فدات شم
بابت نظراتم ممنونم


يه پسر 17 ساله
ساعت18:15---23 مهر 1390
عاشقتم !
پاسخ:بدووووووووو بابا بچه شاده


دیوووووووووووووووووونه
ساعت13:12---23 مهر 1390
جیگر جووووووون
اپیدم
بدو بیا که نظر دادن واجب شد


محمد
ساعت12:47---23 مهر 1390
از من بعید بو عقشی بنویسم ولی نوشتم.

بر بخونش...........................



.

.

.

.

.

بابا ولم کن بزار برم دیگه ! چرا افتادی دنبالم !!!!


دیوووووووووووووووووونه
ساعت10:21---23 مهر 1390
اجیییییییی،چقد خوشمل بودن
اون چقد سخته مخصوص عشقای امروزی هستا،با اون حلالم کن
خیلی قشنگ بودن
(از همه اندوهگین تر کسی است که از همه بیشتر میخندد)مثل من
اجی خیلی دوستت دارماااااااااااااا


دیوووووووووووووووووونه
ساعت10:20---23 مهر 1390
اجی گلیییییییی
چلا باهام قهلی؟؟؟
من که نظل دادم اجییییی
اولین نفلی که نظل داد من بودم
اما نمیدونم چرا نظلم نیست


دیوووووووووووووووووونه
ساعت10:20---23 مهر 1390
اجیییییییی،چقد خوشمل بودن

اون چقد سخته مخصوص عشقای امروزی هستا،با اون حلالم کن

خیلی قشنگ بودن

(از همه اندوهگین تر کسی است که از همه بیشتر میخندد)مثل منپاسخ:سلام فدات شم...ببخشید نبودم آجیه خشملم...فدااااااات


رضا
ساعت19:20---22 مهر 1390
وااااااااااااااااااای وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااای وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااای اینا چقدر قشنگ بودن



راستی سلام خوبی؟؟؟آپت خیلی ناز بود آجی بدو که منم آپم


محمد
ساعت17:38---22 مهر 1390
سلام مرضیه خانوم وب عالی داری مطالبت هم عالی است وقت کردی بهم سر بزن الان اپم. اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن خواستی من را با نام عشق(داداش محمد) لینک کن و خبر بده با هر اسمی دوست داشتی لینکت کنم فعلا با اجازت

H_Darkness
ساعت16:07---22 مهر 1390
A good friend is like a computer : he
پاسخ:خارجکی حرف نزن یه چی بگو ما هم بفهمیم!!!!!


دیوووووووووووووووووونه
ساعت16:00---22 مهر 1390
اجییییییییییییییییی
اپم
فدات شم
زود بیااااااااااااااا


محمد
ساعت13:58---22 مهر 1390
اگه می خوای بزنی بر طبل ...
بزن ولی توی خیابون
ما که اعصاب مون رو از سر راه نیاوردیم!
دیگه تا محرم چیزی نمونده اصلا خودم برات یک دونه از این طبل بچه گونه ها می خرم بری کیف کنی!!!!!!

راستی من مثل شما دختر ها باهوش نیستم . منظورت از اون نظر در مورد عکسم چی بود؟


محمد
ساعت13:53---22 مهر 1390
بله !

بزن بر طبل بی آری ...

بزن می توی کوچه ما که اعصاب مون رو از سر راه نیاوردیم.



راستی منظورت چی بود مگه من قیافه ام چشه .... ؟؟؟

آخه من که مثل دختر ها با هوش نیستم خوب منظور ها رو نمی فهمم!!!!
پاسخ:سلاااااااام...باشه الان با گیتار طبل و سنتور می افتم تو خیابونا.


mohammad
ساعت13:21---22 مهر 1390
salm kheyli khob bod merci rasti alan apam

zahra
ساعت15:58---21 مهر 1390
مررررسی قشنگ بودنپاسخ:خواهش جیگمل

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:22 ] [ girl ] [ ]